Summa sidvisningar

torsdag 6 januari 2011

Trevlig morgon

Vaknade idag av att kevin öppnade dörren och det första han sa till mig va "inte titta, du ska sova". Haha ok tänkte jag lägger mig ner och lurar då jag så lillgrisen ta en stol och ställer sig och knaprar peppakakshus. Nu sitter barnen och badar och jag och kollar på sittandes på golvet. Idag blir det nog inte så mycket göra, har inget planerat, hade hoppats på att kevin och tindra sov längre idag speciellt när kevin gick och la sig halv 10. =O Men den ene väcker ju den andre. Har ingen större lust att göra nått idag. Bara dra täcket över huvudet och hoppas alla problem försvinner. Tyvärr så är dom ju där när man vaknar igen. =( J skickade sms och frågade om han kunde komma och hälsa på som i morgon eller lördag. Klart han får det, då kanske jag kan passa på att göra nått jag vill. Sova? Städa? Om han nu inte vill att jag ska "vara med". Men nu är det så här att det är inte mig du kommer och träffar, det har till och med du sagt klart och tydligt. Vet inte om jag har någon större lust att sitta här när han ska träffa tindra. Så länge jag inte ser eller pratar med han så känns det bra. Mår bara ännu mera dåligt av allt bråk och tjafs, vilket jag tror varje människa gör som bråkar. Önskar denna processen kunde vara över nu så man kan gå vidare med sitt liv. Veta när tindra ska till J. Få lite struktur över mitt och barnens liv. Men dom jobbar inte fort på föräldrarådgivningen. 


Att inte jag fick mig ett frispel här igår. Satte i 2 olika filmer som var splitter nya i dvd, då det hängde sig hela tiden. En film som vanligtvis tar 120 min tog kanske 180 min. =( Tycker synd om kevin då han tycker det är jätte tråkigt. Så ska se om jag kan köpa en ny dvd och testa filmerna i och om det fortfarande är så att dom hänger sig så ska jag skicka tillbaka dom. 

Ojoj glömt att berätta att min lillfia ska börjar på sin inskolning hos dagmamman nu på måndag. =) stora tjejen. mammas flicka är inte så liten längre. Nä nu blir det att vila ögonen lite då både tindra och kevin slocknade efter badet. Dom var nog tröttare än dom trodde. tur för mig de. hehe =) 

see yaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar