Summa sidvisningar

fredag 7 januari 2011

fullt upp idag

Idag har det varit fullt upp från att vi gick upp till att barnen la sig. Mamma kom vid 10 tiden, va en kort frukost sen så började vi med att städa,tvätta m.m. Allt gick jätte bra fick gjort en hel del. Röjt i skafferiet och fått lite tid till att bara vara med kevin. Blev att bygga med duplo.Tänkte lägga ut bilden jag tog men min telefon funkar inte riktigt som den ska så det får bli i ett senare skede. Ringde också till vårdcentralen vilket dom sen ringde upp och sa att dom inte hade någon tid kvar idag. Var väldigt hjälpsamma för en gångskull. Hon hade telefon kontakt med mig och med "min" läkare så ska dit på måndag, dessvärre inte till henne utan till någon bengt, hoppas verkligen han tar mig på allvar. Så ska dom skicka remis till barnavdelningen på sjukhuset. Så hoppas att dom gör en utredning nu och verkligen kollar igenom han för detta är inte ok. Vakna och inte äns kan gå, hmm då är det nått fel alltså. =/
 Nä nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på film och käka popcorn. =)

Hoppas ni får en trevlig kväll.. 

seee yaa 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar