Summa sidvisningar

måndag 3 januari 2011

Lika bra att bara göra de!! =)

Så nu har jag bestämt mig eftersom jag inte har någon vidare matlust och inte känner någon hunger så ska jag återuppta min pulverdiet. =) gick på modifast i Sommras men då jag fick sluta för jag jag blev så in i bomben hungrig. Men nu är ju ett jätte bra tillfälle att dricka dom resterande 2 veckorna som jag har kvar. =) Hoppas också att min hosta kan försvinna så man kan få lite sömn. Är det inte det ena så é det de andra. Som förut satt och funderade på vad jag hade ätit idag. Då jag kom fram till att jag inte hade fått i mig någonting. =( Vilket inte är bra! Så pulver får det blir dom kommande veckorna. 

Nu blir det att kolla färdigt på förlängningen av hockeyn och sen försöka somna.. 

see yaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar