Summa sidvisningar

lördag 1 januari 2011

slappa järnet

hejsan alla hoppas ni har haft ett mysigt avslut på åren som var och att detta kommande året blir ännu bättre. Jag och mamma spelade på mrgreen igår och gick därifrån med +500kr ungefär, lyckad kväll. =) Denna dagen har bestått av mycket soffliggande då jag fick så fruktansvärt ont i magen, hela magen svullnade upp och den krampade så in i bomben. Men gav med sig efter ett par timmar. Tur min mor stannade kvar och hjälpte mig med tindra. Funderar på att kolla på purpurfärgen. Den sägs vara väldigt bra, kan passa in då jag känner för att gråta en skvätt. Blivit så extremt känslig för filmer/klipp som verkligen berör en. Men tror jag har en del tårar att fälla, känner att det behövs. Så varför inte kolla på en film då. =) jag och J har knappt pratat någonting på hela veckan vilket känns konstigt. Jo gick jätte bra att höra av sig till mig och vara trevligt i telefonen då han ville ha tips och råd angående att han spydde. Men sen när han blev frisk så var det samma visa igen. Kanske bara jag som ser det så svart och vitt men kändes så tillgjort, eller så var det inte de. Detta året ska bara gå åt mig och barnen i förstahand om det kommer en kille in i mitt liv det låter jag ödet bestämma. Kommer inte leta men kommer heller inte stänga inne mig. Måste få i ordning mitt liv innan jag kan släppa in någon ny, tror jag. Hmm ja det är en del tankar som cirkulerar i mitt huvud nu. Tar en sak i tagen, också en grej jag måste lära mig. Jaja nu blir det film och flyta bort från verkligheten en liten stund. =)


Ha det bäst.    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar