Summa sidvisningar

tisdag 18 januari 2011

John blund missade mig idag igen.

Hopp då sitter man här igen och inte kan somna, sovit ap dåligt inatt. Idag har jag förövrigt lämnat tindra hos dagmamman själv i en timma. =) hade gått jätte bra. Under den timman gick jag hem och tänkte plocka lite här hemma. Satte på hög musik (nått man inte kan spela när barnen är hemma) och började plocka ner julen (vilket jag är sen med). När jag håller på med granen så hör jag att det ringer och bankar på dörren. Jag sänker och går och öppnar. Där står en kärring som antagligen fått nya batterier i sin hörapparat. Då hon sa: du måste sänka din musik, det är inte meningen att man ska sitta med öronproppar. Du spelar alltid hög musik. Ööh nä du det gör jag inte sa jag till henne. Har 2 barn varan 1 av dom bor hos mig hela tiden. När ska jag få tid att spela hög musik? hon: aa men då är det väl någon annan som har gått in i din lägenhet och spelat då för det är härifrån musiken kommer. Ja idag kan jag medge att jag kan ha spelat högt men det värsta jag vet är att bli anklagad för nått jag inte har gjort. Frågade henne vart hon bodde varav hon viftade typ 2-3 snäpp ifrån där jag bor. Ingen annan har klagat, detta var kl 1 på dagen. Visst man inte ska störa grannarna. Men hon ska inte komma till mig och anklaga mig för nått jag inte ens har möjlighet till. Sa att det måste vara någon annan. hon: nä det kommer härifrån har hört det många gånger, det bara dånar i väggarna. Haha ok jag ska sänka nu men kom fan inte och anklaga mig för nått jag inte har gjort. Och om jag nu har "som hon säger" spelat hög musik, varför har hon då inte kommit tidigare? hon: aa va bra då slipper jag ringa balder. Hade sådan jävla lust att fota in hela nyllet på henne. 
Efter ha haft den dispyten med henne så var det dags att gå och hämta Tindra och sen Kevin. Morgondagen ser ut som så att barnen börjar vid 10 istället för 9. Lämnar Kevin först och sen till dagmamman med Tindra, vara lite med henne sen ska jag iväg till tandläkaren. Efter tandläkaren så blir det en snabb tripp till maxi och kolla lite saker till kalaset. =) Sen ska jag vidare på möta med J och hans kontakt på FRG och jag med min kontakt. Så ska vi prata hur vi ska göra med hela konceptet angående Tindra. Får struktur i våra liv, framför allt hennes. Sen fort hem och hämta barnen så fort jag kan.
Samtidigt som det är många timmar för Tindra så tror jag att det ska gå bra. Hon är så säker och känner sig så "hemma" där. Går och kollar och lämnar mig hela tiden. Vilket är väldigt tryggt. 
Nä nu ska jag försöka gå in och lägga mig igen. =( hoppas ni sover/får sova inatt. Sömn är verkligen A och O. Så god natt på er..


Seeee yaaaa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar