Summa sidvisningar

måndag 3 januari 2011

Ge mig sömn!

Tjosan allihopa. Vilken helvetes natt vi har haft inatt. Jag som inte kunde somna, la mig i soffan och var precis på väg att somna då kevin kommer upp och vill ha saft. =) haha mitt i natten? gav han vatten och gick och la han igen. La mig ner igen klarpigg. =/ Sist jag kollade på klockan var den runt 3. Vaknade vid 4 igen av lilla tindra som inte ville somna om, så efter många om och men så fick hon välling och somnade om. (Försöker vänja av henne att inte äta på natten). Och sen upp med barnen kl 7. Så väntar på att tindra kan somna så jag kan få ta igen några timmar. Annars idag ska vi åka pulka hade jag planerat, Hade velat ta mitt förråd idag men kämpar med att hålla ögonen öppna så orka ta förrådet? nä tror inte de. Kanske i morgon. Nu ska jag försöka få i mig lite frukost och sen mysa med tindra och hoppas på att hon somnar. =)


seee yaa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar