Summa sidvisningar

fredag 21 januari 2011

Saknade börjar bli väldigt STOR!

Idag har dagen varit väldigt lugn, lämnade kevin och tindra hos respektive ställen och sen gick hem. Väl hemma började jag plocka lite, skriva det sista som skulle vara med på inhandlinglistan. J kom och hämtade mig vid 12 så jag slapp att bära allt hem. Vilket jag inte hade kunnat göra då det blev 5 påsar. =/ Till godisaffären och inhandla godispåsar och sen förbi mamma och hämta tårtformarna och lite annat. Nu sitter jag och kevin och väntar på att klockan ska gå. Kevin sitter och leker med lera och jag sitter bredvid och får provsmaka allt han gör. =) underbara onge! <3 Tindra är hos sin pappa. AAaa kan ni tänka er. Han hämtade henne hos dagmamma kl 2 så åkte dom hem till J och ska vara borta tills klockan 6. Saknade börjar bli väldigt stor, vill ha lillskruttan här. Nä nu ska jag dra på sig lite mascara och börja packa ihop oss. Måste gratta min storebror som fyller gammalt. Hehe nä så gammal blir han inte, han fyller 26. 
Hoppas ni har haft och har en fortsatt trevligt fredag.


seeeeee yaaaaa 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar