Summa sidvisningar

måndag 10 januari 2011

Csi miami!

Har blivit helt besatthet av att kolla på csi miami. Får lite abstinens när jag inte kollat på hela dagen. Tänk sen när jag sett alla avsnitt. De blir inge roligt. Men den dagen den sorgen. =) Annars idag så gick jag och tindra å hämtade Kevin på dagis då vi skulle ner till läkaren. När vi väl kommer in så är kevin jätte blyg, blev som ett klistermärke på mig. Fick sagt mitt och läkaren undersökte hans ben/knä. Allt såg bra ut, som alla andra gånger vi kollat de, men fick ta lite prover på han. Trodde det var sådant stick i finger, så jag skulle också ta prover så gick till labb och satte oss så hon kunde ta ett stick i fingret på mig. Visade kevin att det inte var så farligt. Sen läste hon vad kevin skulle ta för prover då hon säger att han ska ta i armen. =( Ok.. hur ska detta gå? Men vi var 3 vuxna och kevin var jätte duktig. Grät bara när nålen gick in. Jag kände mig så himla taskigt men det är ju för hans bästa. Jag var inte speciellt populär resten av dagen. Sen hjälpa mamma en bit hem, sen tillbaka till carema då jag skulle till läkaren kl 3. Efter det så var de tandläkaren kl 10 över 4. Åt ju popcorn i fredags på jag bet av min tanddjävel, så gjorde in tillfällig lagning då jag ska till min ordinarie tandläkare nästa tisdag. Sen hem, säga hej,hejdå till mamma som stod i dörren. Hon skulle på möte en halv timma efter vi kom. Så hon fick springt iväg. Lekte lite med tindra innan hon somnade vid halv 7. Stackarn, ögonen gick i kors på henne. Men fick i sig all välling så hoppas på en bra natt. 
Nä nu ska jag kolla på csi miami!! <3

Ha en bra kväll.. seee yaaa... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar