Summa sidvisningar

torsdag 27 januari 2011

dagmamman

Hejsan alla. Hoppas ni haft en bra dag för det har jag haft. Haft besök typ hela dagen. Vilket fick dagen att gå otroligt fort. Tindra har varit relativt duktig när jag har lämnat henne hos sin dagmamma. Varit 1-2 gånger då hon har gråtit dom andra gångerna har hon bara tassat iväg in till lekrummet och helt glömt av mig. Blivit lite ledsen när hon märker att jag inte är kvar i hallen där hon lämnade mig men har gått över rätt fort. Gjorde omplacering på Tindra i måndags, till bolltorps förskola avd. fjärilen. Sländan och kevin går på har väldigt mycket samarbete med fjärilen. Så skönt för tindra och kevin att inte komma på samma avd. men ändå ha varann så nära. =) Hoppas bara att jag får en plats där. 

Nu blir det lite kvällsmat innan jag ska försöka sova. =(


Seeeee yaaaaa....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar