Summa sidvisningar

onsdag 19 januari 2011

fullt upp...

Haft en rätt slapp dag idag. I går var det värre, flängde hit och dit. Mötet igår gick väl sådär inte mycket jag hade och säga till om. Han kan inte träffa tindra på vardagar för då jobbar han. Den veckan han har kevin så kan han inte på helgen heller typ. Men han/vi kom fram till att varje söndag och ojämn fredag ska J hämta Tindra och ha henne en stund. =) Nu kanske man kan komma ikapp i sitt liv lite. Får lite egentid och verkligen koncentrera mig på mig själv. Storstäda, sova, träffa folk, ta långduschar aa finns så mycket man vill göra och nu då kanske har möjlighet till det. Tindra var ju hos dagmamman i går i ca 4-5 timmar utan mig. Hade funkat jätte bra. Idag var hon där ensam i 3-4 timmar men idag så var det inte lika lätt att gå där ifrån. Tindra kände på sig att jag skulle gå för precis innan vi sa att jag skulle gå så blev hon så sjukt mammig. men hade bara hållit på ca 1 min efter jag gick så väldigt skönt. Imorgon så ska jag och Kevin gå och hämta Tindra. Ska blir kul att kevins följer med och hämtar tindra. Så för att återgå till dagen som har varit så lämnade jag kevin vid 9 och gick direkt till dagmamman med Tindra. Sen efter en stund hem och ta det lugnt i typ 4 timmar. rena lyxen. Blev att sova en stund och bara njuta av tystnade. Gick och hämta Tindra och sen Kevin. Hem och göra middag sen komma mammsen och fikade, och barnen fick  paket. 3 tavlor var. Jätte fina. Sen åt vi messlor. haha När jag var lite så glömde jag alltid av vad semlor hette så en gång så sa jag messla som nu har hängt med hela tiden. haha lite charmigt tycker jag allt. Har inget minne av de men rätt roligt. satte in min lilla tv i mitt sovrum så jag och barnen kan ligga och mysa framför en film på morgnarna. Men nu ska jag hoppa in i min säng och kolla på en film och hoppas på att somna. 


seee yaaa... 

1 kommentar:

  1. Underbar dag alltså...njut...är du värd med allt jobb du har själv med 2 små barn...måste vara helt suveränt att vara pappa. Kunna välja om och när man vill träffa sina barn. Inte det att man ska vara där och finnas till för barnen hela tiden utan att verkligen kunna sortera ut de dagar man känner för att träffa sina barn. Sonen är ju inga problem men stackars, stackars lilla Tindra som ej blev en son utan en dotter! Men nu är det så att "tjejer kan"!!!
    Kram

    SvaraRadera