Summa sidvisningar

torsdag 6 januari 2011

helt meningslös dag

Dagen började bra men sen gick det käpp rätt åt helvete. Tänkte jag skulle gå till en mamma jag träffat ute på lekplatsen. Träffade henne häromdan och då sa hon att vi kunde kika förbi när vi hade tråkigt. Så tänkte gå dit, tog på oss full mundering och traskade iväg. Visste att hon bodde på samma gata som mig och visste nummret men min gata sträcker sig ända ner till tjotahejti. Hittade massa nummer förutom hennes. Var ute och gick en bra stund innan vi gav upp och gick hem. Kevin har verkligen kommit in i nån trots period så jag tror jag blir knäpp. Ingenting är bra. han säger imot allt. Hoppas detta går över snart. Han har allt varit en liten taskmört mot tindra idag. Puttat henne, inte låtit hon vara med och leka, så roligt att se dom smågnabba, tindras leksaker får alla leka med men kevins får ingen röra. Men är ju en process som han måste gå igenom. Nu när tindra blir äldre och kan gå och förstå på ett annat sett så blir det ju mer konflikter och bråk. Men dom älskar verkligen varandra, ser man så klockrent när kevin kommer ifrån J och träffar tindra som han inte sett på hela veckan. De är riktigt syskonkärlek! 


Ja mitt upp i mitt skrivande här vaknade tindra OCH kevin. Var inte så roligt, så fick gått in till kevin då jag ser att han sitter nedanför sängen och skakar och gråter för han har ont i höger knä. Han har vaknat en gång innan idag och sagt samma sak. Likadant innan han gick och la sig. La han i soffan och gjorde  mat till tindra som jag trodde hade somnat igen då det blev tyst i hennes rum. Men så fort kevin grät igen så grät hon med. Gav henne lite alvedon då jag har starka misstankar på att hon har ont. Gav henne mat och la henne i sin säng igen. Kevin hade somnat stackan i soffan så bar in han i sin säng, blir nog att jag sover bredvid han inatt. Hoppas natten blir bättre för en utav dom i allafall. Inte speciellt lätt att ta hand om båda samtidigt. Men det får ju funka när det väl händer. 
Nä nu ska jag gosa ner mig hos kevin och sova. 




seee yaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar