Summa sidvisningar

fredag 14 januari 2011

övertid.

Gick och hämtade kevin vid 4 tiden, hem och åt lite frukt. Leka lite sen kom J vid 6 tiden. Då åt vi mac donalds och sen åkte dom hem vid 20 i 7. Under vistelsen hos mig sa J att dom hade röven fulla på jobbet och att det kommer antagligen blir övertid och extra jobb. Så kommer ha Kevin här över helgen. Hoppas fan att han inser hur mycket jag hjälper han. Gör detta enbart för att ha lite kött på benen sen när jag väl behöver hjälp eller dylikt. Mitt berg av tjänster börjar växa rejält. Visst han hjälper la mig också men inte på samma plan. Men ska blir roligt att ha kevin här, bara vi kan hålla sams. Han är ju inne i en sådan förbannad jävla trotts, vilket är skitjobbigt. Samtidigt som kevin håller på så står tindra och rycker mig i andra benet. Men så är det att vara ensamstående 2barnsmamma. Ibland kan jag tycka att det hade varit bättre om jag och J hade varit tillsammans, bara för att ha den där direkt hjälpen. Att ha avlastning i stundens hetta. Sen tänker jag ett snäpp längre och förstår varför vi inte har det så nu. Men för att återgå till de med övertiden så ska det blir jävligt gött att ha detta med sig när jag vill nått som inte riktigt passar herrn. 
Nä nu har nog john blund kommit till mig så ska passa på att försöka sova när man kan. =)

seee yaaa..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar