Summa sidvisningar

tisdag 25 januari 2011

Ojojoj nu har jag legat på latsidan.

Nu har jag inte varit inne här och skrivit på jätte lääänge. Har mycket jag måste uppdatera er med. Kevin fick feber i fredags efter jag hade inhandlat allt till kalaset. Shit tänkte jag, det går ju vattkoppor på kevins dagis + att han träffade joel hans bästa kompis för 2 veckor sedan. Det visade sig dagen efter att joel hade fått vattkoppor. Så när han fick hög feber så kändes det som hela min värld rasade samman. Tindra fick hög feber hon med på lördags morgon. =( Men tog mig i kragen och informerade föräldrarna om att mina små knoddar ev. har blivit smittade av vattkoppor. Bestämde mig för att ha kalas ändå och dom som ville komma fick komma. Vi blev ändå 6 barn inkluderade mina då. Min mamma sov över här och hjälpte mig men tårta m.m. Blev jätte nöjd men kalaset. =) Roligt att så många ändå kom. Kevin och tindra var något utslagna men Dom gick undan lite så dom fick laddat batterina. Mamma som satt inne hon kollade på skidorna fick ta hand om barnen då dom kom in och ville vila lite. Efter att alla barnen hade gått så åkte Kevin hem till J. Som för övrigt också var med på kalaset. Fick ju inte för mycket hjälpt utav honom, inget jag hade räknat med heller med han hade ju åtminstone erbjudit sin hjälp. Men nej då. Kevin och tindra har fortfarande feber men dock inga prickar som har kommit. Kanske inte var vattkoppor då. Innan J åkte hem med Kevin så sa jag till han att han inte kan ta Kevin till dagis då han har haft feber dagen innan och haft lite feber på morgonen. Ähhhcc om han inte har någon feber i morgon så kan han gå till dagis, tyckte J då. Men om man har haft hög feber hela helgen så inte fan orkar en 3 åring gå till dagis och var där mellan 6 till 16. Sa också att han kommer få tillbaka feber. vilket han fick. =) tur i oturen så fick J en liten knäpp på näsan! Så min helg har varit full rulle hela tiden. Hoppas ni haft en underbar helg, nu ska jag försöka sova lite. Har också fått in en tv i mitt sovrum så nu kan jag ligga där inne och kolla på tv, så nu hopp i säng och fortsätta kolla på cheaters. Alltid lika roande att kolla på de. Ni får sova så gott och om inte john blund redan har kommit. =)


Seeeee yaaaaaa     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar