Summa sidvisningar

måndag 17 januari 2011

Har gått jätte bra.

Har gått jätte bra inatt med Kevin och Tindra i samma rum, dock kom kevin över till mig vid halv 3 typ. Tindra vaknade vid halv 5, fick mat och så gick jag och la mig i Kevins säng å tindra i sin. När jag vaknar så ser jag kevin ge tindra godis. Är väl snällt men bitarna var lite väl stora. Sen så är ju inte godis speciellt bra till frukost men finns inte så mycket att göra när kevin har tagit stolen och gått upp i skåpet. Som tur var så va det inte så mycket godis kvar. Gick upp och mysigt i soffan framför små Einsteins. J kom vid 11 tiden med nybakta frallor. Äter upp det och sa sen hej då till J som skulle börja jobba 12 idag. =/ Resten av dagen spenderade jag med min mamma och barnen. Det lagades med och våfflor, åt så mycket så jag trodde jag skulle spricka. Mammas mat är alltid god. mums. =)  
Men nu så ska jag gå in till min säng och sova lite. Känner i kropp och sinne att det behövs. 

seee yaaa..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar