Summa sidvisningar

tisdag 4 januari 2011

Förbannade hosta! försvinn!!!

Idag har det varit fullt upp typ, Lämnade kevin på dagis och gick sedan till mor och syster å käkade frukost. Efter det lånade min underbara mamma med sig tindra till stan så jag kunde gå hem och sova. Slängde av mig kläderna och la mig på soffan. Var helt slut. Men inte fan kunde man somna, nä då var det hostan som skulle vara extra jobbig. Hostade så mycket så trodde lungorna skulle komma upp. Efter många om och med så fick jag somnat vid 10 över 1. Fick sova typ 30 minuter innan kevin,tindra och mamma stod utanför dörren och plingade på. Alltid bättre än inget, var väldigt skönt att få vara själv en stund. Sen ner till bvc med tindra som skulle ha fått 1 års sprutan men hon var för förskyld. Så kom därifrån med ögonsalva till hennes öga som är lite varigt och rinner mycket. Nu efter lite egentid framför tv:n så ska jag ta hostmedicin och lägga mig och hoppas på att mina små troll sover hela natten igenom. 

see yaa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar