Summa sidvisningar

onsdag 12 januari 2011

En bättre dag.

Idag har varit en av de bättre dagarna. Skönt att man kan ha sådana också. Vaknade kl halv 8 med tindra, så bara där blir man ju glad att hon faktiskt kan sova "länge". Äta frukost och sen iväg till dagmamman. Man ser verkligen hur stor tindra har blivit. Lillskrutten är inte så liten längre. Sen ner till mamma och möta upp henne och noel, ner till stan och leta vart länsförsäkringarna låg. Tog ett bra tag innan vi kom på att den ligger bredvid gamla sportlife. Sen skutta vidare till delideli och äta lunch. Var jätte gott men åt på tok för mycket. Kan ju inte äta lika mycket som jag gjort innan då min magsäck har krymp, vilket jag märkte efter jag slängt i mig all maten. Vidare till willys och handla mjölk och sånt behövande. På väg hem så stannade jag till och såg kevin leka på dagiset. =) Så fick se en glimt av min ögonsten. Hem och ge tindra mat då hon inte åt mycket till lunch. Nu blir det att leka den sista timmen innan hon ska sova. Förresten vet inte om jag sagt det innan men idag så ska jag flytta över tindra in i kevins rum så det blir deras rum. Har förberett Kevin på detta ett bra tag så hoppas han tar det bra när han ser det på söndag. =) Inte alla som vill ha sin lilla syster inne på sitt rum. Men nu blir det att dom får dela. hoppas,hoppas på att det ska gå bra. 
Kanske skriver mer sen, men nu ska jag skutta in i deras rum och leka med tindra. =)

seee yaa..   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar