Summa sidvisningar

fredag 28 januari 2011

ishalt JAA!!

hej hej på er! Idag har jag haft min första och förhoppningsvis min sista vurpa för denna vintern. Cyklade till mor min, kort efter jag lämnat tindra. Allt gick jätte bra, tog det lilla lugna och tog tid på mig. Kom fram och ringde mamma då hon skulle passa noel vid 10 i 11. Tänkte ingen idé att gå upp för att vara där i 2 min. Ringde till mamma då hon säger att vi inte ska träffa syrran förens om 15 min, hopp så då var det bara till att parkera cykeln och gå upp. Ställde den nära trappan så om det kom någon bil så kunde den komma förbi ändå. Något jag inte skulle gjort. Var rena isgatan precis där jag skulle parkera vilket jag märkte när jag skulle låsa. Så pang ner i backen, rakt på röven. Så jävla ont gjorde de. Låste och gick upp till mamma, fick noel och vi gick iväg till willys och handlade lite. Sen hem till mig. Kändes rätt bra i rumpan men shit när jag skulle sätta mig i soffan och ge han mat, aa ni förstår va. Tog en värktablett som typ aldrig funkar, men tog den i allafall, Kan ju inte bli värre. Sen iväg och hämta tindra, som jag trodde var hemma hos dagmamman. Kommer dit och ingen vagn, tänkte att hon kanske ligger inne och sover i den inne. Knakar på och ingen öppnar. Tänkte att dom är nog på lekplatsen vilket dom var. Mötte dom när dom var på väg hem. Kände att paniken börjar komma lite först. Sen så såg jag att hon hade skickat ett mess som jag inte hade sett. =) Varit hemma resten av dagen och tagit det relativt lugnt. Mamma lagade mat så jag slapp att göra det. Underbara du. <3 Sen kollade vi på handbollen. Dom kan vara stolta över den förlusten tycker jag allt. Dom spelade bra i slutet. Men sen var Frankrike  väldigt, väldigt bra. Nu blir det till att hoppa i säng och kolla lite film. hoppas ni har haft en bra dag! 


seeee yaaaaa...  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar