Summa sidvisningar

fredag 7 januari 2011

bortskämd

God morgon hade jag kunnat säga med morgonen är redan över. Gick upp halv 5 med tindra som verkligen inte ville somna om. Tindra och kevin har sovit jätte dåligt i natt, Kevin har vaknat minst 10 gånger och haft ont i knät. Så nu väntar jag på att vårdcentralen ska ringa upp mig. Tindra hade jobbigt på "förnatten" efter hon fick alvedonen så som hon som en stock till halv 5. Jag bar in kevin för sista gången när klockan var halv 3. Tänkt va bortskämd jag har varit med att tindra har sovit bra på nätterna. Tills hon var ungefär 6-7 månader så sov hon hela nätter nästan hela tiden. Vaknade kanske någon gång ibland vilket jag då tyckte var helt ok. Är en helt annan grej att få ett barn som från börjar inte sover m.m. Istället för att gå från minst 6 timmar sömn i sträck till 3-4 timmars oregelbunden sömn. Hade ju varit lättare om man kunde somna på kvällarna vilket jag inte kan även om jag  såååå trött. Kan inte ta mina insomningstabletter då jag är själv med barnen. Får bli att fjäska med mamma och se om hon kan komma över någon kväll.

Idag ska mamma komma hit och hjälpa mig lite med barnen, kanske kan fjäska till mig en timmas sömn. =) Skulle behöva röja upp här hemma men det för blir efter Kevin åkt till J. Fick samtal ifrån J för en stund sedan, pratade i ca 10 min utan bråk. 
Nu plingade det på dörren och utanför stod mamma, så nu blir det att ta en kopp kaffe och fika.


seee yaaa 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar