Summa sidvisningar

fredag 14 januari 2011

Har tagit igen några timmar =)

Nu strömmar det rally ur mina högtalaren. Dom får en alltid på bra humör. Flyttade ju över tindra i förgår kväll till Kevins rum, första natten somnade hon 7 på kvällen och vaknade 8 på morgonen. Hade inte vaknat nått på hela natten, gav henne mat vid 8 då hon somnade om och sov till 11. Kan ni fatta? Hon var nog lite trött men väldigt skönt att det har gått bra för henne att sova i det andra rummet. Natten till idag så somnade hon vid 7 och vaknade vid 8 då hon hade bara vaknat 1 gång på natten, tog upp henne och satte mig o soffan 10-15 min så hon somnade om så gick jag in och la henne. Känner att man har fått igen några timmar i alla fall. Igår gjorde vi inte så mycket var bara hemma och hade mys med Tindra. Denna dagen ser ut som så att jag skulle ha gått ner till stan och träffat en kompis och hennes son men jag pallar inte att gå ända dit i denna kylan. Sen ska carema ringa upp mig angående provresultaten på min och Kevins prover som vi tog i,, hmm va de i måndags? Man tycker ju att läkaren ska ringa när han får in provresultaten. Så snart ska jag nog börjar men lunchen, har varit så sugen på macdonalds i typ 3 veckor nu.. Så ska se om jag inte kan fixa det ikväll. =) Senare idag vid 16:00 ska jag hämta Kevin på dagis då J var "tvungen" att jobba över. Mig gör det inget imot då jag får träffa mig prins. Saknar han sååå mycket. Har en lilltjej som saknar han också. Nä nu får man sätta igång så man får nått gjort..

hoppas ni får en trevligt dag..




seee yaaa...

1 kommentar: