Summa sidvisningar

lördag 15 januari 2011

Söndag??

Jag och tindra gick upp kvart i 10 idag. Detta är helt otroligt att vi får sova så länge. Kevin och J kom vid 12 tiden så vi åt lunch och sen åkte J till jobbet. Jag kevin och tindra har lekt,badat,städat deras rum som verkligen såg ut som ett bombnedslag. Barnen var yber trötta efter badet så blev lite soffmys som slutade med att Kevin somnade på soffan och tindra orkade inte äta upp sin välling. Satte på den tecknade mr bean vid 6 tiden vilket jag ångrade sen, var ju handboll på tv men som tur va kunde jag se den över nätet. Sverige var för jäkla duktiga. 22-38 till sverige. 
Idag är det första natten som kevin och tindra sover i samma rum, i deras rum. Hoppas att det går bra. =) 
Min kväll se ut som så att jag ska kolla på film och äta rostade mackor. 

seee yaa... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar