Summa sidvisningar

lördag 18 december 2010

vilken natt!

Ja denna natten har varit allt annat är rolig. La tindra rätt så sent i går kväll då hon inte kunde komma till ro. Ville inte ha någon välling och helst inte finnas till. Gick in och la henne i sängen och 15 min senare börjar hon skrika helt lyriskt, går in och kollar till, ska ta upp henne och trösta då jag märker att hela sängen är nerspyd. Så det var bara till att ta av tindra kläderna och hoppa ner i ett bad. Mamma gjorde i ordning sängen och bäddade nytt. Tindra fick på sig rena goa kläder och så la jag henne igen. 2 min senare så gnäller hon igen, gick in och ser att hon har spytt igen. Så av med kläderna igen och ner i badet igen å byta sängkläder igen.  Fick sitta uppe med henne en bra stund innan hon kom till ro brevid mamma. Natten var lugn likaså morgonen. Så nu sitter vi här hemma igen, gick förbi och hämtade posten som jag ej fick gjort igen. Då provsvaren kommit. Du har lågt blodvärde och du har även järnbrist. Inte konstigt att jag varit så trött. Blir till att börja med nått järntillskott och sen gå ner på måndag och ta mera prover. Nu blir det att göra lite mat till mig och tindra.. 


seee yaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar