Summa sidvisningar

fredag 24 december 2010

God Jul!

Så då var julafton här i år igen. Vill önska mina läsare en riktigt god jul med nära och kära! För efter många om och men så ska vi fira jul idag ändå. Varit mycket magsjuka runt omkring oss men nu ska väl förhoppningsvis vara över. Skulle ställt mig och städat badrummet igår, då det började klia i HELA kroppen. Överallt kliade de. Ställde mig i duschen men gick inte över. Fick så himla ont i magen så fick stänga av och lägga mig i soffan. Tog ungefär 40 min innan det släppte i magen. Var så nära på att ringa 112, är ju lite av en hypokondriker. Men det gjorde så j*vla ont så jag trodde jag skulle svimma, kunde knappt andas. Men som sagt så gick det över i magen. Men jag gick faktiskt och la mig på soffan och försökte somna, och det gjorde jag rätt så fort. Vilket jag märker idag kanske inte var så bra. Vaknade kl 4 och är klarvaken. Men ska försöka somna igen. Eller invänta att barnen vaknar så vi kan ha julfrukost! kommer blir en underbar dag som vi sent kommer glömma. Älskar mina knoddar.. 


GOD JUL!!

1 kommentar: