Summa sidvisningar

måndag 13 december 2010

puuhh vilken dag!

Idag fick jag inte gjort ett smack här hemma, förutom att bygga på diskberget ännu mer. :) Suttit och bollat lite fram och tillbaka hur jag vill att mitt liv ska se ut. Finns så mycket pussel bitar i mitt liv som bara inte går ihop. Har kommit så långt att jag släpper dig nu, jag vänder mig om och kommer aldrig se bakåt igen. De som har varit är de förgångna och jag har lärt mig massor. Tänker inte säga att jag inte tycker om dig för då skulle jag ljuga. Du är min första kärlek och jag kommer alltid älska dig, de bara är så. Men man kan älska någon på många sett. Kommer alltid bry mig om dig eftersom du är pappa till mina barn men du och jag är över nu. Men allt vi har sagt å gjort kommer alltid finnas i mitt bakhuvud. Det går aldrig att radera. Tänker igenom allt som hänt och sagts. Kunde man göra nått för att förhindra denna utgången? Kunde vi gjort nått mer? Frågor jag aldrig kommer få svar på. Hmm ja lite tankar som sagt. :) resten av dagen gick till att leka med tindra och checka facebook. Blev så trött på mina väggar som jag glor på dag ut och dag in så gick en promenad till mamma. Aaa kan ni fatta, jag gå ut, frivilligt.. orkar ju inte änns gå och hämta posten. Så gick förbi ica och köpte en dajmtårta och överraskade mamma och bror. Va så sjukt gott att vara ute och gå, kändes så friskt och befriande på nått sett. Något som jag hoppas ska komma in som rutin i min vardag. Tindra somnade såklart i vagnen hem så körde in henne i hallen, gjorde en flaska välling. Så nu blir det egentid. Ska nog göra iordning kortena som jag beställde förra veckan som ploppade ner i brevlådan idag.

wish me luck.. :) 

4 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Ursäkta?? Vad är du för en människa som dömer folk du inte känner? Jag känner henne inte heller men tycker hon är fantastisk som kämpar och kämpar för att hon ska orka resa sig o bli en bra mamma för sina barn!!! Vet du hur hon har det med barnens pappa? Vad han är för människa? Han kan ju vara värsta aset och så kommer du "fröken Präktig" och kommer med elaka ord! FY FAN ALLTSÅ!!!

    SvaraRadera
  3. haha aa de är din åsikt, men är mycket ironi i de hela.. orkar ju inte änns gå och hämta posten= är väldigt lat av mig men gör ändå det som krävs!!! Och de med disken ja inte fan tror jag att din diskbänk är skinande ren dag in och dag ut. men som sagt de är din åsikt.

    SvaraRadera
  4. Ja folk kan ta en lite för mycket på orden tydligen ;)
    Vet att du kämpar på i livet även fast vi inte känner varandra direkt.
    Dock har dina barn tränat min hund på att stå ut med oljud nyligen ;)
    Så vet du vem som gömmer sig här också :P
    Fortsätt kämpa och gör det bästa du kan göra :)

    SvaraRadera