Summa sidvisningar

onsdag 15 december 2010

Trött,tröttare,tröttast

Vilken dag alltså.. Efter jag pratat med den otroligt idiotiska rektorn så blev det att ta hand om tindra. Lilltjejen har haft det jätte jobbigt natten till idag och hela dagen. Undra om det kan vara någon tand eller ont i ögonen, för hon ville inte ligga ner. Tyckte inte att det riktigt var ok att gå upp kl 7 på morgonen när jag somnade vid 4, så försökte natta om tindra efter vällingen men icke sa nicke. Hon somnade efter många om och men sittandes i stolen när jag skulle ge henne mat. stackarn var så trött igentligen men skulle nog bråka lite med mamma först. hehe. Sov typ 1 timma då. Sen upp och bära på skrutten hela dagen typ. Iväg ner till willys och handlade så jag kunde göra hemmapizza. Men nu efter tindra somnat så går ögonen i kors på mig. Blir ett tappert försök att ta en dusch och sen hoppa i säng. Skulle behöva städa inför besöket i morgon men jag orkar verkligen inte. :( Å toppen på allt så tror jag att jag har pajat mitt knä, gör så i bomben ont när jag ska gå. Nä nu duschen sen sängen! god natt på er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar