Summa sidvisningar

torsdag 16 december 2010

månen.

Precis hemkommen ifrån affären, shit va kallt asså. Gick ut vid 3 tiden för att ta prover på carema igen. =( Sen vidare till mamma och hämta mina pengar så jag kunde gå och handla. Blev väldigt mycket som inte stod på listan, så nu blir det egengjord ischoklad till jul, om jag inte hinner äta upp allt. =P nä det ska nog vara några kvar till dom andra.. eller så får jag göra en gång till. hehe Sen blev det till köpa ingredienser till en grymt smaskig chokladkaka, receptet kommer ifrån en kompis som hade ute kortet på facebook. Såg så smarrig ut så de blir till att baka den till Tindras kalas. Vi ska bara ha ett litet firande nu innan jul, men sen efter jul typ i januari då smäller det. Ska smälla ihåg Kevin och Tindras kalas så då blir det till att hyra en lokal och ha massa bus. =) Med tårta och fiskedamm och mycket stoj. Men att återgå till min handling så blev det inte mycket nyttigt men va gör de.. påväg hem så hade Tindra sådan stenkoll på månen. Hon var så paralyserad av detta som lyste på himmelen. Undrade va en liten prick gjorde mitt i allt de svarta. =) Kan ni fatta att det är "nattmörkt" när klockan är kvar i 5? Inte konstigt att man vill gå och lägga sig vid 5. Nä snö är inte riktigt min grej. Men väldigt mysigt med snö, ljusstackar som lyser i varje fönster och granen.. Man kan inte annat än att älska JUL.. Mysigt när man kurar ihop sig i soffan med mina skruttar och läser en bok som oftast kevin väljer, då blir det oftast "de tre små grisarna" eller "bockarna bruse". Hmm ja jag kanske tycker om vintern lite. Så länge den håller sig på utsidan. Det är väl mest de att det är som ett helt gympa pass att ta sig fram igenom all snö. Så blir det snårigt och halt. Jag så länge jag är inne gör det mig inget att det snöar. =) Från de ena till de andra så har jag en liten tös här hemma som har börjat ta sina första steg så de längsta som jag har sett är 11 steg. =) Snart dröjer det inte länge innan Kevin och Tindra springer runt som tokar. haha. Nä nu blir det att ta en alvedon eller två mot min huvudvärk som verkligen inte vill släppa. =( Sen ska det dansa med Tindra till waka waka..

seee yaa

1 kommentar:

  1. Duktigt M att du tog dig ut i rusket. Precis det du behöver, både att få frisk luft och att lite "jävlaranamma" gör hela livet lite lättare!

    SvaraRadera