Summa sidvisningar

tisdag 14 december 2010

hemma igen!

Oj oj oj säger jag bara... Var ute och lämnade in mina papper förut å var jätte skönt att komma ut och andas frisk luft. Tyckte tindra också. Möte upp en kompis som följde med mig hem, tänkte vi skulle spela lite dota! :) haha. Vi kom hem och satte oss i lugn och ro i soffan, jag gav tindra ett päron som hon slukade fort, hon bara älskar päron. Lekte en stund med tindra och så ringer telefonen: hej vart är du? är du påväg? - vart ska jag vara? vi ska ju åka på julbord säger det i den andra änden av luren. Å NEJ! hade jag helt glömt av likaså min barnvakt som skulle ha tindra undertiden. Så pratade med min kompis som mer än gärna kunde ha lilla tindra så jag fick hoppat i en kjol och tröja smeta på lite smink och kubba till rondellen där dom fick hämta upp mig 10 minuter senare. phuu säger jag bara, väl där så åt vi gott men som jag skrev innan så kan jag knappt äta men fick i mig en del så blev nöjd. :) så åkte hem vid 9 tiden. Nu är jag hemma och varvar ner.Nu blir det att vara lite social mot mitt sällskap. Kanske kommer in snart igen ;) tills dess harre gööööt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar