Summa sidvisningar

tisdag 28 december 2010

Rätt ner!

Idag har varit en mindre bra dag. Inte gjort för mycket. tagit disken, tvättat och varit med tindra. Ingen ork till någonting, inte idag. Allt och inget snurrar i mitt huvud. =( Men måste försöka gå ner till stan i morgon och köpa present till kevin som fyller 3 år i morgon. =) stora killen.  Om inget ändras så ska J och kevin komma hit i morgon så vi kan fira han. Har lite svårt att ta mig till J då han bor på andra sidan stan. Men nu låg J antagligen magsjuk så får väl se hur det blir med den saken. Hoppas bara att kevin inte åker på magsjuka igen. Går och lägger mig nu och hoppas på en bättre dag i morgon. 

Sov gott 

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Det räcker väl med att du tagit disken, tvättat o lekt med din dotter? Man ska inte ha för många måsten eller krav på sig i sin vardag. Duktigt gjort av dig tycker jag!!

    Hoppas pappan kan komma förbi med Kevin sen så du får pussa på honom på hans födelsedag!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket =) ja, gick och hämtade han på dagis så fick några timmar men min lille griseknoa.. =P kramkram

    SvaraRadera