Summa sidvisningar

tisdag 14 december 2010

rent å fint!

Så nu har jag städat allt förutom dammsuga och ta golvena. Nu är det bara att invänta att köparen på kevins kök ska komma  å sen ska jag och tindra traska iväg ut en sväng. fast blir nog lunch innan. Känner magen kurra, de får bli när tindra vaknar. Sen jag började med mina antidep. så har jag typ helt tappat mat lusten. visst jag blir hungrig men kan äta typ 2 skedar sen mår jag bara illa och vill spy. Men känner att livet är en glimta ljusare, och tror de är tack vare tabletterna så blir att fortsätta. Klart jag får sluta om det går till överdrift, men får äta lite och ofta, sen så varade bara biverkningarna i 4-8 veckor på dessa tabletterna. Nu får jag nog gå in och väcka tindra så hon inte sover för mycket..

seee yaa

1 kommentar: