Summa sidvisningar

onsdag 22 december 2010

Inte igen!!

Denna dagen har bara susat förbi. Gick upp med barnen vid 7 och åt frukost, eller barnen åt iallafall det, jag kan ju tyvärr inte äta på morgonen. Sen på med alla kläder och iväg med Kevin till dagis, tog pulkan idag då jag och mamma skulle handla julmat. Möter upp mamma vid affären och handlar de vi ska, tog typ 1 timma.. =) Sen konka hem all mat till mig. Glömde ju såklart mobilen hemma så hade 5 missade samtal ifrån J. Han skulle komma och träffa tindra idag och ge henne födelsedagspresent. Efter det så gick jag och tindra till dagis och hämtade en liten byggare. =) Kevin kom ut till mig i dörren med ett stort torn av lego. Hem och laga mat till busungarna som för övrigt blev jätte glada när dom så varann i tisdag, där kan man snacka om stark syskonkärlek!! Så skulle vi sätta oss och äta, Tindra ville inte ha maten, hon hade redan bestämt sig för att de här tycker inte jag om. Så maten tog hon ut och kastade på golvet, hon börjar komma i det stadiet att det är roligt att kasta saker. Kevin ville heller inte ha någon mat, han sa att han hade ont i magen. Trodde först att han sa så för att slippa maten. Men märkte rätt så snart att det inte var "fejk". Satt i soffan i en timma ungefär och masserade hans mage då han sen sätter sig upp och spyr som en tok!! NEJ tänker jag. Vi har ju precis blivit av med skiten. Men han har inte spytt något mer efter det som hoppas att det kanske inte är magsjuka ändå. Sådär måttligt glad på J nu. Om det nu visar sig att det är magsjuka så ska han få fan för att han utsatte det för kevin 2 dagar innan jul. Håller verkligen tummar och tår att det inte är magsjuka! 

Nu blir det att kolla på lite csi och förhoppningsvis somna på soffan..

Godnatt på er..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar