Summa sidvisningar

lördag 25 december 2010

Julaftonen.

Vilken underbar familj man har, det kommer verkligen fram på julafton. Haft en super mysigt julafton med familjen. Kevin var helt lyrisk när det var dags för att öppna alla julklappar. Tomten kom vid 6 tiden, Kevin tog varm imot honom och välkomnade han in. Kevin satte sig på golvet och tindra i mormors knä medans jag fick stå med kameran. När det var dags att sitta i tomtens knä så var kevin inte alls rädd utan hoppade glatt upp i tomtens knä medans tindra va helt förstörd med all förståelse. Sen gick tomten och det var dags att dela ut resten av julklapparna som låg under granen. Kevin var så snäll, satt lugnt och stilla och väntade tills alla julklappar var utdelade innan han började öppna sin paket. Han fick bl.a filmer, plast servis, lera m.m. Tindra fick tyg klossar, kläder och fina spännen m.m. Jag fick äntligen en ny dammsugare, örhängen, eyeliner och vinglas m.m.   Blev en väldigt tidig julafton syster och co. åkte vid 8 tiden. Bror och mamma stannade kvar och skulle ta taxi hem sen.. hmm jag de slutade med att bror min somnade på soffan och jag å mamma gick å la oss vid 11 tiden. Inte så konstigt att jag var trött hade varit vaken sen 4 på morgonen. Inte riktigt min tid att gå upp. Mina skruttar har varit lite ovanligt oroliga inatt, dels så var kevin så duktig att lämnade alla sina nappar till tomten, så han somnade kanske lite oroligt. Fast han var rätt så trött, sen så vaknade han av en liten incedent på lakanet så upp och byta det och sen lägga sig igen. Jag har ju för de mesta somnat på soffan det sista så har inte sovit i min säng så Tindra blev väldigt störd av att det som någon i sängen inatt. Blir att sova där i fortsättningen så det inte blir ovant för henne en sak som er så naturlig. Tindra hade också tofs i håret som hon tyckte var helt ok att ha. =) Fick också sovmorgon tills kl halv 10. jippi.. det var verkligen behövligt. Så nu var det nog inte så mycket mer att säga. Nu blir det till att leka med barnen och deras julklappar. 


I love my family..




 

1 kommentar: