Summa sidvisningar

onsdag 15 december 2010

jaha..

Börjar blir väldigt trött på att inte få sova ut, ok att det är svårt med barn men de här är ju fan löjligt. Tindra som alltid sovit bra på nätterna sen hon var bebis tills hon var ungefär sex månader. Är ju jobbigare att gå ifrån att lägga tindra kl 7 och få sova hela natten till kl 7 på morgonen till att var uppe 2-3 gånger varje natten. Man blir fort bortskämd. Hade varit en annan sak om det hade varit så från dag ett liksom men aa nu är det som det är. :) jag får vara glad över mina 3 timmar och skutta i säng sen när tindra sover middag. Satt och gjorde iordning mina kort som jag skulle gjort i början av veckan. Blev jättenöjd att alla kort passade och att det gick jämt upp, Hade 4 album och dom blev fulla allihopa. Skönt att ha det gjort. Skulle varit hos min cpiga psykolog nu vid 9 men jag känner att jag orkar bara inte det, så ringde återbud och hoppas på de bästa. Hade bestämt att gå på babysim med tindra,viggo och lotta idag vid 11 med efter denna natten är jag glad om jag orkar hålla ögonen öppna. Blev lite förvånad att Jimmy inte kom och träffade tindra igår, men sist vi pratade så skulle vi vänta tills han hade varit på sitt möte. Så om jag inte har helt fel så var de mötet igår så antar att han ringer och säger hur det blir. Hoppas på det iallafall. Är ju bra för mig å framförallt tindra att veta hur han har lagt upp sin besökstid. Kändes också konstigt att inte ha träffat kevin på så länge, dom kommer ju annars varannan dag å träffar tindra men fick inget besök igår. Blir till att ringa lillkillen sen när han kommit hem från dagis. Hmm undra om tindra vill gå och lägga sig igen, hon sitter å nickar med huvudet. Ska nog försöka lägga henne igen skriver mera senare när jag är med levande än död.. haha

see yaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar