Summa sidvisningar

torsdag 16 december 2010

Snö, snö och åter snö!

God morgon alla. Vaknade vid halv 7 och tittar ut, och vad ser jag? ännu mera snö! Spyr snart på denna snön. Skulle varit ute och köpt lite välling till tindra så jag hade sluppit att gå ut i morgon bitti. Men ser ju inge bättre ut än att hoppas på bättre morgonväder i morgon å gå då. Eller om det blir bättre väder senare under dagen. Denna morgonen har sett så att mitt besök kl vid kvart över 8, gick jätte bra. Sen gjorde jag iordning min pizza =D som jag skulle gjort igår kväll. Så blir pizza till frukost.. hehe. och förövrigt så kan jag ju meddela att jag har ändrat så ALLA kan kommentera mina inlägg. Så bara att skriva vetty. =) Nu kurrar magen så blir till att se om min pizza är klar. ses sen.. =)

3 kommentarer:

  1. härligt med snö till jul:)

    SvaraRadera
  2. va va de för besök vid åtta?

    SvaraRadera
  3. Snö är härligt till jul ja visst. Men det kunde ha väntat lite så det inte va snö så länge. =)


    Det var min familjepedagog som kom på besök. =)

    SvaraRadera