Summa sidvisningar

lördag 18 december 2010

har man vaknat?

Oj vad tårar det har kommit idag. Förstår inte varför jag har så svårt att släppa dig? du har ju gjort det för längesedan uppenbarligen. Har gråten i halsen hela tiden. Hela min värld rubbas och blir förstörd när vu pratar med varann. Men kan heller inte prata med dig. Aaa min fokus få ligga på tindra idag. Lillisen har spytt så fort hon fick lite mat i sig så vände sig magen på henne. Stackarn, men hon tar det rätt så bra ändå, när Kevin var magsjuk så fortt han spydde så blev han jätte rädd och började gråta. Vilken är helt förståligt, man tycker ju bara så synd om dom små liven. :(

1 kommentar:

  1. Det är svårt att släppa känslor och någon man delat så otroligt mycket med. Försök att inte bli frustrerad över det och försök inte att övertala dig själv att du inte känner något, jag tror att ett stort steg på vägen är att erkänna för dig själv hur du mår och reflektera över varför dessa känslor kommer fram när du pratar med honom. Mycket du känner när du har kontakt med honom kan bero på saker du tycker om dig själv som du tycker att han framhäver eller bero på helt andra saker.

    Jag vet inte, jag försöker bara få dig att tänka på ett annat sätt än att han är djävulen och du är offret som är olyckligt kär för då kör du bara fast ännu mer..

    Hoppas lilla Tindra mår bättre snart! Kram Rosvall

    SvaraRadera