Summa sidvisningar

måndag 27 december 2010

En hel vecka!

Så nu har kevin åkt till J igen. Han var kvar från söndag till måndag för att J var sjuk. Han hade feber och mådde illa.. Aa när karlar blir sjuka så ligger som verkligen på dödsbädden. Medans vi tjejer ska laga mat, ta hand om barn, städa m.m. när vi mår dåligt och är sjuka. Aja iallafall så fick han vara kvar eftersom J var "snäll mot mig" när han tog kevin sön-mån-tis vilket inte spelade någon roll för att när han kom på tisdagen så blev han smittade med magsjuka ändå, är rätt säker på att det var samma magsjuka som jag hade då det varade kvällen och natten och sen var borta på morgon. Han var tvungen att jobba J så han kunde inte ha kvar kevin. Egentingen så om han hade fått bestämma så hade nog kevin kommit till mig på söndag. Men nu blev det som det blev. Han blev ju frisk innan julafton ändå så det är ju ändå det som räknas i detta fallet tycker jag. Samtidigt som jag tycker det är skönt att Kevin åker, lika skönt är det när han kommer hem. Tror faktiskt att dom flesta behöver ha pauser ifrån sina barn, för att kunna bli bättre föräldrar. Känner ju nu att  jag har blivit bättre mamma till Kevin och Tindra när jag har en vecka då jag får andas. Visst jag har kvar tindra men hon tar inte min energi på samma sätt. Sen kan jag om jag vill gå och lägga mig när Tindra sover vilket jag inte kan göra när Kevin är hemma. Tror man behöver känna att man saknar, längtar efter att få träffa sitt/sina barn. De märkte jag ju bara Tindra var iväg 4 timmar hos J. Blev väldigt tomt efter dom hade åkt. Blir ju också bättre när man bara behöver fokusera på barnen, men lite svårt när Jag känner/tycker så om J. Både bra och dåligt. Nu blir det att göra lite frukost till mig, får se om tindra är sugen på lite smörgås hon med. =)

Seee yaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar