Summa sidvisningar

lördag 18 december 2010

1177

Har ägnat mina sista 2 timmar till att tvångsmata tindra med vätske ersättning, efter ha pratar med 1177. Å viket bra bemötande jag fick, kände verkligen att dom brydde sig och ville hjälpa. Ibland så kan man få någon riktigt surkärring, men inte idag. Hon som tog i mot mitt samtal skulle sluta vid 10 så hon frågade om en annan kunde ringa upp mig efter typ 1 timma. Det var allt annat än lätt att få i henne 1 tesked varje minut. Men det slank ner samtidigt som hon somnade. Tog på tindra en ny blöja innan jag började och skulle kolla om hon hade kissat då när hon ringde tillbaka, varav tindra inte hade gjort. Sköterskan ringde till barnläkaren som sa: att på så "stora" barn så kan man vänta upp till 24 timmar utan att dom ska ha kissat. Men hon sa till mig att jag känner ju mitt barn bäst och om det blir värre så klart jag ska åka in. Så blir att putta i henne lite saft i morgon bitti. Lite dumt nu på natten då hon kan blir pigg. =) puuhh nu blir det att koppla av lite innan jag ska sova, om jag inte somnar soffan. Det är ju faktiskt en av favoriterna =)



God natt på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar