Summa sidvisningar

tisdag 14 december 2010

tjosan

Idag är en nu dag med nya möjligheter. Tindra är på strålande humör, mitt humör är likadant. Idag blir det till att göra ett ryck här hemma med massa musik och dans. Sätta på waka waka å tindra diggar som en tok.:) Sen en promenad ut i kylan och gå en promenad. Är inte lika posetiv till de idag men allt kan ju ändras. Måste ut och lämna in lite papper, så bara ta sig i kagen å gå ut. Brukar ju bli bättre när man väl har kommit ut, efter ungefär en halv timma med bråk och demonstrerande så är man klart.:) Men blir inte så sent idag.
Börjar få lite ångest över att gå till min förbannade pykolog som verkligen är dum i huvdet. Ska ge henne en chans till och om det inte blir bättre så byter jag till någon annan eller skiter i allt med dom å göra. Varje gång man träffar någon ny person så måste man säga hela sitt liv, förstår ju dom, ju mer dom vet desto bättre. Men hur många gånger orkar man säga samma sak hela tiden. Nu går det ju som på räls när man ska berätta men ändå.
Tindra somnade i stolen efter hon fick mat så bar in henne till sin säng, bra nu somnar hon så kan jag ta disken. Men nu hör jag henne ligga där inne och prata. :) Så länge och inte bli ledsen och bara ligger där och pratar så låter jag henne hållas. Nu blir det att ta hand om "mitt stora diskberg" haha.. see yaa..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar