Summa sidvisningar

onsdag 29 december 2010

Kevin fyller 3 år! =)

Hejhej denna dagen har varit allt annat än lugn. Gick upp med tindris vid 7 tiden, gav henne mat och satte mig vid datorn en sväng. Ringde mor min och frågade när vi skulle ner till stan vilket hon sa att vi går så vi är nere 10. Hoppade i kläderna och traskade iväg mot stan. Väl nere så gick vi till lekhörnen och jag visst med en gång när jag kom ner vad jag skulle köpa, det bara slog mig att det är klart han ska ha mera duplo. Så duplo fick det bli och byggplatta till de. Blev också en ny pruttkudde på Kevin hoppade sönder sin inom 24 timmar efter han fått den. =) Sen blev det pulka till tindra + en annan leksak av sin mormor. Å justeja kevin fick också en stjärtlapp så han kan sladda ner i backarna då hans pulka har gått sönder. Fanns inga pulkor kvar så fick bli en stjärtlapp tillsvidare. Sen till bagerit och köpa prinsesstårta, kevin älskar grädde och sylt och tydligen marsipan också. =) Sen till affären o sen hämta kevin. Vilket min mamma gjorde då jag var lite efterhängsen. Hem och sätta upp ballonger på dörren och ta fram serpentinerna. När kevin kom in, de första han ville visa mig var ett halsband med siffran 3 på som han fått av dagis. =) Stora killen va så stolt över detta halsbandet. Sen fika på tårta och ge kevin och tindra paket. Det bara lyste i ögonen på kevin. Vid 4 så kom J och hämtade honom. Jag tyckte att dom skulle åka till carema ang. kevins "plitor" som det nu var vitt i, allt typ som en finne. J har varit hos läkaren innan med det men då var det inge vitt i så då sa läkaren till han att komma in så fort han fick det. eftersom det bara skulle ta typ 5-10 min så kunde han komma när han ville. Nä då skulle han ringa ner till carema, vilket man får lämna nummer så dom kan ringa upp. Då dom väl ringde upp efter ett tag och pratat med J varav dom skulle prata med en läkare. Inte fan åker J ut ytteligare en gång till för att gå till carema. Blev så jävla arg på han, det är väl bara att åka dit? om nu läkaren har sagt till han så är det väl bara att åka dit.. Hoppar verkligen han åker dit i morgon med kevin. Stackarn har så ont i sina "plitor". 
Nä nu blir det att kolla färdigt på harry potter filmen som jag började kolla på igår. Sen tar jag den efterlängtade sömnen. =)


Hoppas eran dag har varit bra. bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar