Summa sidvisningar

torsdag 3 februari 2011

Stopp i avloppena. =(

Hej på er alla. I skrivandets stund sitter jag och väntar på att det ska komma någon som kan fixa mina avlopp. Kan ju inte ens tvätta för då rinner allt vatten ut ur handfatet. Så hoppas detta blir gjort idag. Har för övrigt ringt en massa måsten samtal idag. Först då till balder ang. avloppen, sen till mödravården och fråga vilket tid jag skulle vara där på återbesök, trodde det var typ 2-3 månader kvar men hade lite fel. haha =P Har tid på tisdag nästa veckan så var väldigt tur att jag ringde. Sen till barnomsorgen och bara dubbelkolla så dom har fått in min ansökan om omplacering på Tindra. Var ett väldigt givande samtal då jag trodde att jag fyllt i inkomstuppgifter m.m. vilket inte hade gjort. Allt ska tydligen gå igenom internet nu. Hade fått papper av dagmamman där jag fyllde i all sådan information men då var ju det meningslöst då jag för göra om det igen. Så hade jag glömt min inloggning också. Men det fixade sig så ska ringa tillbaka till henne på måndag och gå igenom hur vi ska göra. Sen var det nolhaga som stod näst på tur att ringa. Ska ju börja simma och ev. träna där så ringde ner och kollade priser. Så jag har fått gjort en massa måsten idag. =D *klapp på axeln* Har typ väntar i snart 3 timmar på att dom ska komma och hjälpa mig. Hoppas på att det blir gjort idag i alla fall. 

Va tyst det är här hemma när inte mina barn är här. Känns så himla ensamt. Man är ju van att ha barn 24/7. Men väldigt skönt att kunna få ladda upp lite innan buller och bong kommer hem =D   
Nu ska jag sätta mig och läsa en bok och bara njuta av tystnaden. 


seeee yaaaaa....

1 kommentar: