Summa sidvisningar

fredag 11 februari 2011

snöstorm allan vetty!!

Tjoho på er.. satan vilket jäkla snöstorm det är i dag då. Knappt att man överlever när man går ut, gick ut och hämtade tindra och det räckte kan jag ju säga. Kändes som om det stod någon med en piska och slog mig i ansiktet. Så tänk 2 gånger innan ni ska ta er ut för nöjes skull. =P Lite svårt att undvika det om man måste gå någonstans. Fick ett mess ifrån J förut då han ville att jag skulle ladda batteriet till systemkameran för han skulle ha den sen. Hmm vet att han hade planerat att åka till vårgårda med kevin så han kunde få sitta i en brandbil och göra massa kul med den. Men fick påminna han om att kevin hade haft 40 graders feber i 2 dagar. Alltså onsdag och torsdag. Sa till han att dom borde stanna hemma då han kommer vara slö och orklös idag. Kommer ju andra dagar liksom.  Skönast för kevin att få vara hemma och ha mysdag istället för att ränna ute. 
Idag har en gammal vän till mig kommit på besök. Så ska sitta och pilla lite med min dator och hjälpa mig med massa skit. =P Kommer blir sketabra. Men nu ska gå och väcka tindra som ligger och sover i sin vagn. =)




Hoppas vi överlever stormen.. hehe 


seeee yaaaa........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar