Summa sidvisningar

måndag 21 februari 2011

Ny vecka, samma problem!

tjenis Nu var det ett bra tag sedan jag skrev. Inte haft någon större lust eller ork. Hela veckan som va så var jag hemma med kevin för han hade vattkoppor. Han är fortfarande inte frisk så J har varit hemma med han idag också. J trodde han kunde släppa iväg kevin till dagis med kroppen full med vattenfyllda koppor. Tror inte det är speciellt uppskattat!  
Tindra har fått 2 nya tänder. Nu har hon 3 där nere och 1 huggtand där uppe. =P Dom kommer inte i "normal" ordning. Hittar en där å en där. =P Som jag när jag var liten. 
Började att kolla på Big Brothers igår.. Vilket jävla skämt. Va är det för nötter dom har tagit in i år? Men kanske blir bra det också. Men så nyfiken som man är så tänkte jag köpa så man kunde kolla 24/7, men då kunde jag inte betala med mitt kort. =( Kanske lika bra de. 
För övrigt så har jag börjat återigen med mitt pulver. Känner mig redan nu småsugen på nått. Men icke och nicke, denna gången ska jag att hålla hela vägen ut. Nu ska alla jäkla kilon bort! Ska gå till simhallen i morgon och köpa ett årskort så nu blir det till att börja simma. 


Från det ena till det andra så har jag och J ingenting gemensamt kvar förutom barnen. Tror ändå chansen jag har att "glömma" honom är att vara så fyrkantig som möjligt. Tar jätte mycket på en att hålla på att fjompa runt! Hoppas på ett bra år!! För mig och barnen. Och tänk jag kanske hittar någon annan att dela mitt liv med. =D 
Nu ska här lagas mat. Mindre roligt när det verkligen är ett måste. Så nu åker kockmössan på. haha =P




seeee yaaaaa....     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar