Summa sidvisningar

söndag 13 februari 2011

Blir så ledsen på dig!!

Fan va trött jag blir på dig! Så ledsen för allt som har hänt. Tråkigt att du inte kan se det ur samma synvinkel som jag ser det ifrån. Man ska kunna prata med varann när man har 2 barn ihop. Eller ja du har 2 barn på pappret i alla fall. Finns ju vissa som inte träffas alls. Lämnar på dagis och den andra föräldern kommer och hämtar, med det är inget jag vill för oss. Vill kunna prata och respektera varandra! Är ju ändå snart 1 år sedan vi gick ifrån varann. Men är väl bara att acceptera att det kommer vara så här. Väldigt tråkigt för barnen! 


För övrigt så ska lilla tindris åka till J idag och vara där i ett par timmar som det står enligt schemat. =P Så störtlöjligt men något J ville ha så var väl bara att finna mig i det. Sen när tindra är hos J och kevin så ska jag försöka röja lite här hemma, ta golven och tvätta, aa såna roliga saker. =P Men med lite musik ska det väl gå vägen. Motivationen sjönk ju från 100 till 0 för en liten stund sedan!! Att EN människa kan förstöra så mycket för en annan människa! 


Nu ska jag väcka tindra och ta på henne kläder so hon är färdig när J kommer.


seeeeee yaaaaaa.............     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar