Summa sidvisningar

lördag 5 februari 2011

simsimsim! =D

Tjo fräs på er alla. Seg början på dagen idag tycker jag allt. Var iväg och simmade i torsdags eftermiddag. Var riktigt roligt att få hoppa i vattnat igen. Men dagen efter, aa man fick ju i alla fall känna att man lever. Så otroligt ont i kroppen. =D men det ska kännas att man har rört sig.  Idag blir det till att röja lite hemma tror jag allt om jag orkar. Mamma kommer hit senare och ska vara här idag och äta god matt och sova här så jag ÄNTLIGEN kan få sova en hel natt och kunna få somna i tid. =D Nu ska jag börja med lunchen för jag är sååå himla hungrig och vi åt väldigt tidig frukost. =) 

Måste bara tillägga att Kevin och Tindra var hos J från 2 till 6 igår då barnens faster skulle komma på besök med presenter. Pratade med J då han sa att dom skulle få mellanmål och då var klockan 20 över 2. Tänkte inte så mycket mer på det utan gick här hemma och donade undertiden barnen var hos han. J lämnar barnen kl 6, frågar vad dom har fått för middag och när dom åt. Nä dom har inte ätit någon middag. =O Sa ju att dom fick mellanmål ju. AAh så då tror du att dom klarar sig med det en hel dag? Om han nu var för slapp och inte kunde ge sina barn mat så kunde han ju i alla fall sagt det till mig så hade jag kunnat ha maten färdigt när dom kom. -Men det trodde jag du förstod när jag sa att dom skulle äta mellanmål.. =/ 

DumDum!!

seee yaaa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar