Summa sidvisningar

måndag 7 februari 2011

Så jävla respektlöst ! =(

Tjenare på er alla. Haft en bra helg, då mamma var här ifrån lördag till söndag. Fick äntligen sova ut. Somnade vid 12 tiden och vaknade kl halv 11 dagen efter. =) Hade dock svårt att somna igår men va gör de när jag har fått ca 10 timmar i sträck. Hade en underbar söndag med bara kevin då vi cyklade ner till simhallen och badade. Vilket han aldrig har gjort innan. Han tyckte det var sååååå roligt. Så det för bli till en vana. =) J hade tindra undertiden vi va där, det var ju ändå hans dag att ha henne. Middag fick hon också, så söndagen kunde inte blir så mycket bättre. Idag så har vi haft en riktigt slapp dag, jag och tindra. 

Blir så jävla irriterad när man står och pratar med en person om nått som man tycker är viktigt och personen bara går!! Så jävla nonchalant och så respektlöst, bara gå mitt i ett samtal. Att man ens har mage till de? Tycker att man borde vara relativt vuxen när man är 25 år, men uppenbarligen inte. Hur svårt är det att stanna och prata ut, ett samtal och kanske tar 1 timma. Istället för att små dutta och försöka få kontakt med han typ 20 gånger då inget går in i huvudet på han! Utan det låter bara som tjat ifrån min sidan. Vill få all dålig energi och all dålig stämning att försvinna så man kan möta varandra med respekt, om inte för våran skulle så i alla fall för barnen.

 Nu ska jag ta det lugnt framför datorn en stund innan det är dags för sängen. Hoppas eran helg har varit minst lika mysig som min..


Seeeee yaaaaa.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar