Summa sidvisningar

torsdag 10 februari 2011

Tlöööööttttt!!

Tjoohoo på er alla! Idag har det varit en riktigt slapp dag. Skulle varit iväg med kevin till läkaren  men det visade sig att Kevin hade typ 40 graders feber så bokade om till nästa vecka. Skulle lämnat tindra tidigare idag då för vi skulle varit där vid 8 men gick till dagmamman vid 9 istället. Sen hem och bara ta det lugnt, tiden gick så himla fort så märkte knappt att tindra var borta. Satt typ framför datorn hela tiden, eller aa mamma kom och åt frukost men sen satt jag bara framför dumburken. Gick och hämta tindra och sen hem och mysa och leka. Även om dagen har varit slapp så har det gått väldigt fort. Vilket jag tycker är skönt. En dag närmare tills kevin kommer hem. =) Saknar min lilla plutt så in i bomben. Har inte så mycket mer att berätta. Varit en väldigt lugn vecka i de stora hela. 


Jag och J har bara pratat 1 gång sen i söndags. Känns bra konstigt att inte ha han ringandes. Samtidigt som det är skönt att inte behöva prata med han så känns det som om nått fattas. Men nu kanske man äntligen har en chans att verkligen gå vidare. Är ju jobbigt när personen man försöker "glömma" ringer till en dagligen. Även om man säger till att man inte ska pratas vid så blir det ändå det. Vi kommer aldrig komma ifrån varann men vi behöver inte vara inpå varann. Detta kommer gå super. Varje gång jag sviktar är det bara att  tänka på att han har gjort och sagt så kommer det inte vara så svajigt längre. 


Nä nu ska det blir lite cs spelande innan läggdags. =)




seeee yaaa......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar