Summa sidvisningar

onsdag 23 februari 2011

Simhallen here I come!!!

Tjoo på er alla! Idag har det varit fullt upp från börja till slut. Gick upp vid halv 8, gav tindra mat och sen på med kläderna och iväg till dagmamman. Skulle vara hos tandläkaren kl 9 så lämnade tindra kl halv 9. Väl hos tandläkaren så fick jag besked att jag "måste" sluta snusa då jag har snusat sönder läppen ändå in till roten. =( Väldigt kul. *not* Men det lär jag inte göra, kommer försöka trappa ner och byta sida men kommer inte kunna sluta helt. Sen blev det simhallen och köpte årskort så här ska det fan i mej simmas! =) Va skönt det var att gå själv. Ingen som var där typ. Jag och 2-3 barn typ. Så drog 50 längder. Riktigt stolt. Dock lär jag nog få känna av det i morgon. Men va gör de. Hoppas jag kan simma i morgon också. Beror ju på om J kan "passa" tindra eller va han nu vill kalla de. Har inga större förväntningar men ibland så har han sina stunder. =) haha.. 


Har för övrigt börjat med pulver igen. Vägde 88 kg när jag började med mina tabletter, Gick ner lite av dom så fick lite motivation till att ta tag i min vikt. Så nu står vågen på 80 kg precis. Vill verkligen spräcka 80 gränsen. Så här ska fan i mej drickas! =) 
Ska till danmark nästa fredag har dock inte någon permanent person att åka med. Om jag så ska åka själv så ska jag banne mig åka. Ska bli gött att komma iväg och göra någonting för mig själv. Har dock andra saker jag behöver lägga pengarna på men för en gångs skull är jag faktiskt självisk! Jag förtjänar faktiskt detta..




nu blir det sängen, i morgon ska jag till läkaren och prata om hur vi ska göra med min sjukskrivning. Så nu säger jag god natt 




Seeeee yaaaaa........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar