Summa sidvisningar

torsdag 24 februari 2011

Fått goda nyheter idag!!

Yoo på er alla! Idag har varit en riktigt bra dag. Började med att väga mig i morses och jag har spräckt 80 gränsen!! =D Så jäkla glad. Inte vägt så här "lite" på typ 1 1,5 år. Sen kom mamma hit och vi traskade ner till Carema. Hade så klart lämnat tindra hos dagmamman först. =P Ner och prata med läkaren angående min sjukskrivning. Blev sjukskriven 50 procent i 3 månader så ska blir kul att börja göra någonting och träffa nytt folk. Hem igen och äta lunch, vi gjorde en sallad som jag också åt på. Varit sugen på att äta alltså tugga ända sen jag började med pulvret och det bästa att äta om man nu ska äta är väl sallad. Sen iväg och hämta tindra och säga hej då till mamma och noel. Min familjepedagog kom hit idag också, så fick gjort i ordning ett system med mina räkningar och viktiga papper. Väldigt skönt. Sen fick jag ett väldigt trevligt samtal ifrån barnomsorgen!! Tindra har fått en plats på bolltorps förskola dock inte den avdelningen jag ville men möjligt att det kanske gå att fixa sen. Eller så trivs vi jätte bra på biet och inte vill byta över. Det viktigaste i alla fall var att hon har kommit in på de dagiset! Så inskolning är typ i mitten av mars. Alltså snart! Ska bli jätte roligt. Undrar mycket hur kevin kommer att reagera dels när jag är där och ska skola in henne, då vi kommer mötas ute på gården. Lika mycket som han kommer blir förvånad att tindra nu kommer kunna leka med han ute. Sen kommer ju hon få andra kompisar med så detta kommer blir jätte bra! 
Pratade med J förut och glömde bort att säga detta. Kom på att det var nått viktigt jag skulle säga men kom inte på det just då. Skrev ett mess nu på kvällen när jag kom på att det var detta med dagiset. Skrev att jag kom på det men att jag vill inte ta det över sms, utan i telefon eller face to face. Men nyfiken som är var och påstridigt så ringde han upp och "förstörde" det roligt med att berätta. Blev typ ett tvingat svar! Men men inget att göra åt nu. 
Haha kevin är för go, han har tydligt sagt till J att jag har massa killar här. Som sover i hans säng! haha J ringde upp och frågade mig om det var sant vilket det verkligen inte är. Sa att han är 3 år, om man lägger orden i mun på han så är det inte så lätt. Men tror att han blev lite nervös eller nått. Egentligen varför ska han bry sig? Det är just sånna hära tillfällen jag har prata om. När jag väl har bestämt mig för att gå vidare så är det alltid nått som drar mig tillbaka. Varför skulle han fråga så om han inte brydde sig? Även om han säger att ha inte har några känslor för mig så kanske han har det ändå? Aaa eller bara nyfiken. Kanske tänkte om jag nu har dert så som kevins säger så hade det faktiskt varit lite oroväckande. 
I vilket fall så är det ändå mitt val, mitt liv. Om jag nu skaffar en ny tex. Så låter ju inte jag han få träffa barnen det första man gör! Men men karlar är oftast skit. Finns några små och sällsynta guldkorn så om du har hittat ett så håll hårt i det. Men inte för hårt så den går i sönder.


Nu blir det sängen för mig. Så sov så gott alla!






seeee yaaaaaa..........  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar