Summa sidvisningar

måndag 14 februari 2011

Försöka att nå fram!

Imorgon blir det till att ta ett snack med J. Han ska komma hit efter jag lämnat kevin på dagis. Hoppas verkligen innerligt att man kommer nå fram till han och kunna prata med han i lugn och ro, vilket i o för sig ett måste då tindra är hemma. Vill ha klarhet hur allt ligger till. Hur han tänker och har för funderingar. Lika så jag berätta vad jag tycker och tänker. För någonting måste hända och det snart att kommer det gå åt helvete med allting!! Så ledsen samtidigt som jag är arg att en människa på snart 26 år inte går att prata med. Tar bara in det man vill höra, och man kan ju aldrig ha fel. Nej nej nej det går inte. Här snackar vi om allvetaren him self!! Ingen av oss vinner på att gå och vara otrevligt och respektlösa mot varann. Barnen känner ju också av att det inte står rätt till. Visst om man nu inte skiljs åt som vänner men hur ofta händer det? Det kommer man ju aldrig komma ifrån men man kan ändå försöka göra nått åt det, och som jag skrev innan så om det verkligen inte funkar nä då får vi göra så att jag lämnar på måndag morgon på dagis och J kommer och hämtar han, sen när det är min vecka att J lämnar han på dagis och jag hämtar han. Då behöver man inte ses. Men man måste ju ändå stämma av hur veckan har varit, om någonting viktigt har hänt som inte har förmedlats med en gång m.m. Sen har ju J tindra varannan söndag vilket jag inte kommer komma ifrån av att se han då. Men man hoppas ju att det snart ska vara så att han kan ha henne längre stunder än bara ett par timmar. Hoppas verkligen inte att detta kommer att sluta så så här men finns en risk för att kan det blir så. Men som sagt vi får se vad som händer och sägs i morgon. 
Nu ska jag försöka sova lite så man är relativt klar i skallen i morgon. =D Man blir ju som en zombi när man inte får sin behövliga sömn. Man funkar inte varken psykiskt eller fysiskt. 






Sov gott mina vänner, i morgon är det en ny dag med förhoppningsvis nya möjligheter!




seeeee yaaaaaaa...........     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar