Summa sidvisningar

lördag 26 februari 2011

Bara en dag kvar!

Joohoo på er. Inatt har varit en mindre bra natt, tindra har vaknat inatt. Vilket inte är så vanligt längre. Dock blev hon inte så aktiverad av mig igår. Efter jag hade hämtat henne så gick jag,mamma och noel ner till stan. Skulle hämta min nya kontroll, köpa öron termometer, boka klipptid till tindra, kolla bokrean om true blood va på rea, vilket det inte var. Men vet att dom har den på maxi för 29:- st. Så ska försöka att ta mig dit på nått sett och få köpt dom. Så det var mycket tid tindra fick sitta i vagnen så kan förstå henne att hon vaknade och sen ville gå upp tidigt idag. Är faktiskt helt ok då hon har sovit igenom varje natt denna veckan. =D Idag är det bara en dag kvar innan min ängel kommer hem till mamma och syster! Saknar honom så otroligt mycket. Tror jag tindra också gör. Ska bli mys pys. 
Har gått igenom min ekonomi denna månaden och så som det ser ut nu så finns det inte en chans att jag kan åka till danmark!! Vill verkligen dit, men dom pengarna jag har känner jag måste gå till annat. =( Få se kanske kan få båda delarna. Alla räkningar har ju inte dragits än. Så jävla idiotiskt att min mobil räkning dras den 8/3! Moget, mitt i månaden. Kom på nu att måste korrigera mina siffor. När jag skrev 1 1,5 år så menade jag så klart 1-1,5 år. =P Denna dagen komma bara vara slappedag tror jag. Har inget planerat vad jag kommer ihåg i alla fall. haha Så blir massa ensam mys med tindra innan hon får dela med sig av mig till kevin i en hel veckan framöver. Har ju börjat märka på barnen aa framför allt kevin att det börjar bli lite syskon rivalitet mellan dom. Kevin springer och små buffar tindra med sin mage så hon oftast trillar omkull, säger till han då att så får man inte göra. Då han svarar- Mamma, du såg inte! haha och när jag säger att jo det gjorde jag faktiskt, då blir han jätte ledsen och arg. =P


Nä nu blir det en god pulverfrukost och sen bus med tindra, hoppas ni får en bra dag!




seeee yaaaa.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar