Summa sidvisningar

onsdag 2 mars 2011

Värsta dagen i mitt liv!

Yoo, idag har varit den värsta dagen i mitt liv. Att det kan gå så fel. Och så fort allt kan hända. Vill dock inte skriva vad som hände då jag vet att vissa är väldigt bra i käften och kan misstolka det mesta. Men detta önskar jag inte ens min värsta fiende! Nä fy fan alltså...  Annars mer idag har jag bara slappat järnet. Tagit det lugnt och läst lite bok. Skulle ha plockat och städat hemma men kände att jag ville ta en dag när man inte behöver göra ett skit. Vilket dagen utspelade sig på ett helt annat sätt. Har så svårt att släppa den känslan, den paniken! Mår verkligen ur uselt. Hoppas verkligen det går över. Förloppet går på repeat i mitt huvud hela tiden. =(


Har idag också träffat en underbar människa som jag tror kommer stanna i mitt liv ett bra tag. =D underbart att ha någon som förstår en och som man har så mycket gemensamt med. Kommer bli toppen, snäckan. =D 
Nu blir det till att gå och lägga mig, stor dag för kevin i morgon då vi ska till läkaren ang. hans ben. Som han nu för övrigt började ha ont i ikväll. Lägligt men också bra kan jag tycka. Då det nu är färskt och han "kommer" ihåg vart det var han har ont. Men det är gött jobbigt för han och för mig. När han vaknar och har ont så väcker han ju tindra som i sin tur inte vill sova. Så blir oftast svårt att trösta och ge kevin det han behöver när han vaknar. 


Seeeee yaaaa....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar