Summa sidvisningar

onsdag 30 mars 2011

IM BACK!! =)

Tjenare alla mina läsare, som ni säkert har förstått så har vi haft sååå mycket sjukdomar så det räcker för en livstid! Allt började med att kevin fick vattkoppor (det gick på dagis så var bara en tidsfråga) sen så klart fick tindra det oxå. Faktiskt väldigt skönt att ha det gjort. Samtidigt som dom försvann kom kevin hem med magsjuka en söndag och smittade mig och tindra så J fick kommit och hämtat KEVIN då jag inte kunde ta hand om barnen. Jag åkte på någon slags influensa som först nu börjar försvinna! Kevin har haft oförklariga feber toppar då en av gångerna så var den uppe i 41,3! =O Men just u skrivandets stund så är vi alla friska! Peppar peppar ta i trä. =) 

Så nu har jag klagat av mig lite. =) Så nu hade jag tänkte att börja blogga lite smått igen. Har hänt så mycket i mitt liv det sista förutom alla sjukdomar så skulle ta mig flera veckor att skriva. Så hoppar över det och börjar på nytt nu. Idag har Jag,kevin, tindra varit på lekplatsen och lekt med Sandra och hennes underbara så troll. Fikade och tjötade lite skit, sådant som man behöver göra ibland. Så skönt att prata med någon som förstår en. Vid ett tillfälle så kände kevin att han skulle vara lite extra snäll mot tindra och putta på henne när hon satt i gungan. Kevin och tindra tycker det var jätte roligt fram tills att han råkar nocka till tindra så hon börjar blöda näs blod. =( Men det gick jätte bra sen när tindra lugnat sig. 
Kevin har kommit i sådan jäkla trotts nu så jag tror jag bli tokig. Allt jag säger, säger han i mot. Lyssnar inte för 5 öre. =/ Men det är ju bara att försöka gör det bästa av situationen. 
Nu ska jag bära in Kevin som har somnat på soffan. 


seee yaaa.....     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar